De buitenschoolse opvang en tussenschoolse opvang

De buitenschoolse opvang op school is geregeld door een samenwerking aan te gaan met verschillende instellingen voor BSO. Ouders sluiten zelf een contract met één van deze instellingen. School draagt de verantwoordelijkheid voor het onderwijs, de BSO-instelling voor de opvang buiten de schooltijden.

Onze samenwerkingen

De BSO mogelijkheid wordt aangeboden op werkdagen van ’s morgens 7.15 uur (tot de school begint) en na schooltijd tot ’s avonds 18.30 uur (korter mag natuurlijk ook). In de vakanties wordt eveneens opvang voor de kinderen aangeboden.

Partou (Frisbi) heeft in het schoolgebouw een opvangruimte, waar zowel voorschoolse als naschoolse opvang wordt aangeboden. Andere organisaties waar wij mee samenwerken brengen en halen de kinderen dagelijks bij onze school.

De organisaties waar wij op CBS Prinses Máxima mee samenwerken zijn:

Benieuwd naar onze protocollen en documenten?

Lees meer over onze schoolregels en handige informatie op de documenten- en protocollen pagina’s.